вторник, 29 октомври 2019 г.

Нови продукти от Bilka


Здравейте, прекрасници!

В днешната статия ще ви представя няколко продукта на българската марка Bilka, свързани с грижата за лицето, които се появиха на пазара през лятото. В продължение на повече от 2 месеца ежедневно използвам продуктите и вече имам своето окончателно мнение за тях. Ако искате да научите повече за новите продукти на Bilka и какви са моите впечатления от тях, продължавайте да четете! Със сигурност ще си харесате някой от тях! :)

От Bilka бяха безкрайно щедри да ми изпратят новите си мицеларни води с изчистен състав и вложени натурални води (с розова вода и с вода от краставица), мицеларен измиващ гел с екстракт от грозде, хидратиращ крем за лице с иновативен комплекс хиалуронова киселина и 2 мостри от новите си пасти за зъби. Продуктите са много достъпни по отношение на цена и могат лесно да бъдат открити в търговската мрежа.


Bilka Rosa Damascena Rose Water + мицеларна вода


Новата мицеларна вода на Bilka с розова вода ми беше най-интересният продукт и с най-голямо любопитство подходих към нея. Аз съм заклет фен на розовата вода, така че това, че я виждам в този продукт, изключително ме радва.

Количеството мицеларна вода е в опаковка от 200 мл. Продуктът се затваря с капаче, което щраква и не позволява на водата да се излезе. При отливане, успявам да контролирам количеството продукт. Ароматът на водата не е типичният силен розов, но се улавя нейният дъх.


В състава на мицеларната вода е вложена 10% концентрация органична розова вода, която да възстанови естествения баланс, да хидратира и подхрани кожата; и д-пантенол, който стимулира регенерацията на клетките. Мицеларната вода не съдържа парфюм и спирт, за да е максимално нежна към кожата.

От двете мицеларни води тази с розова вода наистина ми хареса в пъти повече. Кожата ми я понесе доста добре, нямаше чувствителност и раздразнена кожа. Сваля бързо грим, но е нужно малко търпение със спирала и фон дьо тен. Справя се отлично и с премахването на водоустойчива грим и матово червило. Не оставя филм или лепкаво усещане след сваляне на грима, но въпреки това аз измивам лицето и с мицеларния гел. Попада в класацията ми на любимите ми български продукти и определено бих я взела отново.

Bilka Aqua Natura Cucumber+ мицеларна вода


Другата нова мицеларна вода на Bilka е от серията Aqua и съдържа 12% вода от краставица и е супер подходяща за мазна кожа. Опаковката е идентична като на другата мицеларна вода. В състава й отново присъства д-пантенол и липсват дразнещите кожата спирт и парфюм. Ароматът й е характерният за серията на Bilka Aqua.


С тази мицеларна вода нещо не успях да се спогодя. Първоначално имах парене по кожата от нея без да има видимо зачервяване и раздразняване. Трудно ми е да я използвам, тъй като кожата ми реагира на някоя от нейните съставки. С времето паренето отшумя, но розовата мицеларна вода е много по-нежна. При премахване на очен грим често имам щипене и не бих я препоръчала за чувствителна кожа и очи. Премахва всякакъв грим успешно, но в случая, че ми предизвиква дискомфорт, залагам повече на розовата мицеларна вода.

Bilka Grape Energy мицеларен измиващ гел


В категорията измиващи продукти Bilka представят своят нов мицеларен измиващ гел за лице от серията им Grape Energy. Съдържа екстракт от бяло грозде, който успокоява кожата и спомага за възстановяване на клетките, а растителният глицерин я хидратира и възстановява нейната еластичност. Мицелите, вложени във формулата му, почистват в дълбочина кожата.

Мицеларният измиващ гел е в удобна опаковка с помпа. За едно измиване ви е предостатъчна една помпичка от гела. Количеството му е 200 мл и за близо два месеца ежедневна употреба бих казала, че е сравнително икономичен. Цената му е около 5-6 лв. и можете да го намерите по дрогериите и по-големите аптеки.


Ароматът му е характерен за серията, но за измиващ продукт ми е малко силен. Въпреки това ми харесва неговото действие. Измива нежно, отмива се бързо и не пресушава кожата. Ефективно премахва всички остатъци от грима. Аз го ползвам обикновено като втора почистваща стъпка след свалянето на грима. Не съм забелязала да ми предизвиква някакво раздразнение по кожата. Определено е приятен за употреба продукт.

Bilka Grape Energy Hyaluron+ крем за лице


Кремът Grape Energy Hyaluron+ не мисля, че е от новите продукти на Bilka, но им благодаря от сърце, защото много ми хареса. Съдейки по описанието на продукта, той е с обновена формула. Този крем е предназначен за интензивна хидратация на кожата и подмладяване на кожата. Продуктът е подходящ за предотвратяване на първи бръчки, което го прави идеален за мен.

Кремът има няколко активни съставки:
  • Хиалуроновата киселина Cube 3, която e разработена, за да прониква 4 пъти по-бързо от използваните видове, за да задържи влагата в кожата и да я хидратира в дълбочина и действа почти мигновено като ботокс ефект. 
  • Органичен екстракт от грозде, известен с мощните си антиоксидантни свойства, който подпомага производството на колеген и еластин в кожата. 
  • Масло от ший, което подхранва кожата, некомедоногенно е и попива без мазни следи. 
  • Витамин Е - антиоксидант, подсилващ естествената защита на кожата.
  • Д-пантенол и алантоин - за регенерация на клетките
  • Защита против UVA и UVB лъчите
Единствено не ми харесва парафинът в състава му.



Кремът е в стандартно количество от 40 мл и здрава пластмасова опаковка. Консистенцията му е супер пухкава и лека. Бързо попива в кожата. И ето тук идва моето изумление от него. Използвах го главно вечер, вместо нощен крем. Интересното е, че на сутринта не се събуждам с мазна кожа, а я усещах подхранена, мека и хидратирана. За двата месеца, които го ползвам, съм доволна от цялостното му хидратиращо действие. За по-зряла кожа може да дойде лек, но за моята мазна кожа й дойде супер. Не очаквах такъв ефект и продължавам да го ползвам с удоволствие.

В момента съм с дехидратирана кожа и продължавам да го ползвам, но му помагам и с повече маски, за да си възвърна оптималното ниво на хидратация. Но ако сте с млада кожа, мисля, че би бил подходящ за лек дневен хидратиращ и подхранващ крем.

Пасти за зъби BilkaDent Himalaya Salt и Clean and White


Получих към пратка и две от новите пасти за зъби на Bilka в травъл размер. Himalaya Salt е предназначена за цялостна грижа за зъбите. Хималайската сол спомага за ефективното почистване на плаката и подпомага оросяване на венците, а ехинацеята намалява риска от появата на кариес. За моя голяма радост, тази паста не съдържа флуорид! Clean and white съдържа биологично активни съставки, на които дължи избелващото си действие - масло от куркума, екстракти от лимон и шипка и натриев бикарбонат.



И двете пасти ми допаднаха и се радвам, че Bilka залагат на повече природни съставки при формулирането на пастите си зъби. Himalaya Salt е доста по-щадяща и е подходяща за хора с по-чувствителни зъби. Clean and White има по-интензивно действие и като че ли ми хареса малко повече. Бих ги взела и е реален размер. Тези опаковки ми бяха идеални за път. Цената им мисля, че е около 4 лв. 


Ще се радвам да ми споделите имате ли любим продукт на Bilka и какви са вашите впечатления от него. :)

*Продуктите ми са предоставени за тест от Bilka, което по никакъв начин не влияе на искрената ми и обективна оценка за тях. Статията НЕ Е спонсорирана и е базирана единствено на моите опит и впечатления от продуктите.



Ако желаете да споделите нещо с мен, не се колебайте да ми пишете тук, във Фейсбук или в Инстаграм!


Целувки,

Hris

1 коментар:

  1. Аз в момента използвам интимния гел с грозде и съм приятно изненадана.

    ОтговорИзтриване