неделя, 29 юли 2018 г.

Първи впечатления: L`Oreal Magic Shampoo – Invisible Dry Shampoo


Здравейте!

В днешната публикация ще ви разкажа моите първи впечатления от (почти) новия сух шампоан на L`Oreal – Magic Shampoo. Не съм от момичетата, които супер редовно използват сухи шампоани и прибягват до тяхната помощ, когато косата вече не изглежда толкова чиста. Предпочитам добрата стара бебешка пудра, която също толкова добре  се справя в абсорбирането на излишното омазняване, а и не обичам да усещам самия сух шампоан в косата си.


Разбира се, всяко правило си има изключение – любопитството ми надделя, а и намаление имаше шампоанът… Разбирате ме накъде бия. :) 

Откакто го купих, прибегнах до помощта на сухия шампоан на L’Oreal няколко пъти и ето какво искам да ви споделя за моя опит с него:

Първото, което прави впечатление при употребата на сухия шампоан е неговият аромат. Ухае наистина много приятно, ароматът се задържа върху косата и мирише през целия ден. НО. Когато го нанасям просто се задушавам. Самият шампоан ми се струва доста тежък като интензитет на аромата и буквално си пръскам косата на паузи и с включена вентилация в банята.

На пазара се предлагат 5 варианта на сухия шампоан. Моят специално е FRESH CRUST – свеж флорален и пролетен аромат, точно такива обичам.


Основната разлика между Magic Shampoo на L`Oreal и останалите дрогерийни сухи шампоани е, че той не оставя бели следи в косата. Буквално от бутилката не излиза изобщо бял на цвят продукт, а прозрачен. Това също намирам за положително в шампоана, тъй като белите следи са много неприятни. Особено за брюнетки, когато забравиш да разнесеш в косата на някое място. Друго, което забелязах, че се появява при мен с „белите“ сухи шампоани, е че корените ми сякаш сивеят, поради цвета на продукта. В това отношение L`Oreal Magic Shampoo бележи точки преднина.

Най-важното, което забелязвам в този сух шампоан, е че не го усещам в косата си. И това е страхотно. В състава му се съдържа оризово нишесте, което по мое мнение е основната причина, шампоанът да няма зърниста структура и да е много лек и да създава усещането, че е „невидим“.


По отношение на неговото действие след нанасяне сутрин, успява да закрепи положението до края на работния ден. Освежава, матира и абсорбира омазняването, но не на 100%. Нанасям смело в цялата коса, тъй като наистина е много лек. На следващия ден обаче, при мен няма как да помогне.


Бих казала, че от всички сухи шампоани, които съм тествала, Magic Shampoo на L`Oreal е мой фаворит – харесва ми ароматът му, невидимият ефект и леката формула на шампоана. За човек, който не разчита постоянно на сухи шампоани и не са постоянен продукт в козметичната ми колекция, препоръчвам да го изпробвате. Редовно е намален в дрогериите и по-големите аптеки на около 5-6 лв., което го прави и доста бюджетен продукт!

Hris

3 коментара:

  1. Аз в момента съм на сухите шампоани на batist и мога да кажа,че съм доволна,но от доста време съм си набелязала да пробвам този сух шампоан :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. аз не успях да се влюбя в сухите шампоани на Batiste, много са едри и ги усешам по лицето си, този поне е по-ситен :)

      Изтриване
  2. Не знам,при мен няма проблем. Не го усещам,все едно нищо не съм слагала на косата си,а най-много ме спечели,че не оставя бели следи по косата :)

    ОтговорИзтриване