петък, 28 юни 2019 г.

Първи впечатления: L`Oreal Hydra Genius


Здравейте, прекрасни!

Измина месец откакто използвам ежедневно така чакания от мен флуид на L`Oreal - Hydra Genius и е време да споделя с вас моите първи впечатления за него!


Излязъл на чуждестранния пазар преди повече от 2 години, този красевец очаквахме дълго време да се появи и в България (слава Богу, че изобщо стигна). Преди 3-4 месеца L`Oreal го лансираха и на нашия пазар, предизвиквайки истински фурор в бюти средите. Тъй като в ежедневната ми грижа за кожата хидратацията е основна стъпка, реших да тествам качествата на L`Oreal Hydra Genius. 

Разбира се, няма как да отречем изключително красивата и елеганта опаковка, в която е представен продуктът. Определено грабва вниманието! Какво ще кажете?


L`Oreal Hydra Genius вече можем да намерим в търговската мрежа в аптеки, дрогерии, супермаркети. Онлайн също е лесно откриваем. Лично аз закупих моя от дрогерия Lilly, където през месец май беше намален на 11.99 лв. Срещала съм го на цени в диапазона от 15-19 лв., но според мен си заслужава да го изчакате на намаление. Предишният хидратиращ серум, който използвах на Balea бе в разфасовка от 30 мл за цена от около 6 лв., а този на L`Oreal e 70 ml и взех за 12 лв., така че мисля, че беше win-win situaltion.

Флуидът L`Oreal Hydra Genius се предлага в три варианта: за суха към чувствителна кожа, за нормална към суха и за нормална към комбинирана кожа. Моята е кожа е по-скоро мазна и взех този, подходящ за нормална към комбинирана кожа.


Основните хидратиращи съставки на флуида са водата от алое и хиалуроновата киселина,  задържащи влагата и обещаващи свежа и озарена кожа за 72 часа. Е, аз няма как да кажа дали издържа 72 часа, но за времето, което го нанасям като хидратираща грижа, си върши чудесно работата. Водата от алое има силно изявено хидратиращо свойство и съдържа минерали, спомагащи за поддържане на водните запаси в кожата, а хиалуроновата киселина, знаем, е активна съставка на кожата, която може да задържи 1000 пъти теглото си във вода. Двете звездни съставки в комбинация допринасят за една много добра хидратация на кожата.


Текстурата на флуида е изключително лека и водниста. Не е мазна, не оставя лепкаво усещане и попива сравнително бързо в кожата. Хидратира моментално и интензивно. Флуидът е много приятен за нанасяне. Можете да го ползвате и сутрин, и вечер. Аз си позволявам по всяко време да нанасям, когато усетя, че имам нужда и защото много ми харесва неговото освежаващо и озаряващо действие. Имало е дни, в които съм нанасяла само флуида, без да слагам дневен/нощен крем и кожата ми се е чувствала добре. За цялото лице използвам 2 помпички от флуида (въпреки че е препоръчително да се използва 1, на мен просто много ми харесва). След като попие не остава никаква следа от него. Кожата се усеща мека, хидратирана и озарена. Флуидът би бил подходящ като добър праймър за грим, създавайки гладка и хидратирана основа. Има и лек ненатрапчив аромат, който не се задържа върху кожата. В състава му откривам и силикон, но при мен не съм усетила раздразнение или запушване на порите.


Въпреки че не съм особен фен на продуктите на L`Oreal, oтдавна исках да изпробвам тази течна хидратираща грижа. И да си призная честно, останах наистина доволна. Състоянието на кожата ми реално се подобри. Усещам я много по-хидратирана, здрава и жизнена. До известна степен повлиява върху степента на омазняване, най-вероятно, защото кожата ми е била жадна и флуидът доставя необходимото количество хидратиращи съставки. Споменах и в Инстаграм, че подейства успокояващо на момента и върху изгаряния от слънцето, така че това беше още едно доказателство за интензивните хидратиращи свойства на флуида и нежната грижа за кожата, която предоставя алоето в него.

Препоръчвам ви да го изпробвате, наистина за мен е един достъпен и добър продукт, който е вдъхновен от корейската грижа за кожата. Изберете този вид, подходящ за вашата кожа и се насладете на хидратиращите му качества.


Ще се радвам да споделите с мен и вашите впечатления, ако сте ползвали L`Oreal Hydra Genius, за да обменим опит и впечатления. :)

Не се колебайте да ми пишете тук, във Фейсбук или в Инстаграм!


Целувки,

Hris



7 коментара:

  1. Супер! Благодаря ти за мнението. Още днес мисля да го пробвам.

    ОтговорИзтриване
  2. Да споделя и аз моите впечатления. Аз съм с чувствителна кожа (преди имах розацея на лицето), като през лятото е много мазна, а сега зимата е суха и все се мажа с крем. Наскоро в един козметичен магазин пробвах 2 тестера на марката Лореал. Единият беше на този флуид, а другият на новият им крем с два вида хиалуронова киселина и фактор. Флуидът попи мигновено и усетих лека хидратация, без мазни следи и проблеми. Другият крем обаче попи след 10-15 минути като още с нанасянето му бузата ми пламна червена! След това червенината изчезна, но останаха мазни следи цял ден... Сигурно се досещате, че коледният ми подарък ще бъде Флуидът! :) Благодаря Хриси и за твоята презентация!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нормално е флуидът да попие доста по-бързо от кремчето, но все пак щом е предизвикало такова раздразнение, даже не трябва да се замисляте дали да купите, а и понеже е бил все пак и тестер има вероятност да е бил прилично замърсен! :)

      Изтриване
    2. И аз преди години имах страшен проблем с кожата на лицето си, имах доста обострено акне, последните години кожата ми се успокои и се изчисти, но продължавах да съм предпазлива и не използвам каква да е козметика. Кожата ми както твоята е през лятото мазна , а през зимата доста суха, та попаднах на този лосион и реших да му дам шанс ,тъй като бях чула доста добри отзиви за него и останах очарована , купувам вече втора опаковка, използвам сутрин и вечер и нямам никакви проблеми по кожата. И както казва авторката на поста си е наистина зарибяващо да го ползваш хаха.

      Изтриване
    3. Много ти благодаря за подробния коментар! Радвам се, че ти е допаднал продуктът, според мен е доста лекичък и става за всякаква кожа. :)

      Междувременно можеш да видиш новия ми блог на hrisandothersweets.com Но се радвам, че успя да намериш статията дори и в стария ми блог! :)

      Изтриване
  3. Препоръчвам ти, ако не си, да пробваш Био кремовете за лице на Garnier. Добри са и на достъпни цени. :)

    ОтговорИзтриване