събота, 15 юни 2019 г.

REVIEW: Микрофибърна кърпа за премахване на грим


Здравейте, прекрасни!

Искам да ви представя едно меко чудо на чудесата, в което се влюбих и което ми пести парички за тампони за грим и мицеларна вода!

Това е микрофибърната кърпа за грим на неизвестната за мен марка Beauty in the air. Кърпичката открих съвсем случайно в DM на цена от 6 лв. Досега не съм чула негативно мнение за нея.


Тя се превърна в незаменим помощник в ежедневната ми грижа за кожата и направи процедурата по премахване на грим много по-приятна и съкратена. Кърпичката е изработена от много мек микрофибър, наподобяващ памук и е под формата на ръкавичка.

Използва се изключително лесно - намокряте я с вода и сваляте грима. Само това ви е нужно! С едно намокряне на кърпичката успявам да сваля целия грим от лицето си. Успя да премине и теста с тампона, напоен с мицеларна вода - следи от грим не бяха останали! Пере се много лесно с течен сапун и на следващия ден е суха и готова отново за употреба.


Искам да ви предупредя обаче да не я използвате за премахване на водоустойчив грим, тъй като много трудно ще го изчистите от кърпичката. Сваля го без проблем (спирала, очна линия), но след това водоустойчивият грим се загнездва във влакната и бая ще трябва да си поиграете, за да я върнете в първоначалното й състояние.

Микрофибърната кърпа използвам вече повече от 2 месеца и не тръгвам никъде без нея. Чудесна е за път, защото не ви се налага на носите тампони, тоалетни млека и мицеларни води.

За 2-месечно ежедневно ползване, искам да ви кажа, че не е мръднала. Абсолютна пушка! Аз й бях предрекла края след месец-два, заради непрестанното пране, но няма такова нещо. 


Макар и малко, за мен тя е страхотно откритие и мисля да присъства още дълго в козметичния ми арсенал. 


А вие бихте ли й се доверили за така важното почистване на грима си?

Споделете ми в коментар тук, във Фейсбук или в Инстаграм!


Целувки,

Hris



Няма коментари:

Публикуване на коментар