сряда, 19 октомври 2016 г.

REVIEW: Крем за лице Thalloderma за мазна, смесена и проблемна кожа

Дойде време да ви поразкажа за крема-спасител, който включих в публикацията „ТОП продукти за месец септември“. Нея можете да видите тук. Това е кремът за лице на Thalloderma за мазна, смесена и проблемна кожа. Разбрах, че от серията има още маска за лице за мазна и проблемна кожа, тинктура, билкова парна баня и билков чай. Не съм ги срещала досега в търговската мрежа, но със сигурност ще ги потърся.




Действително в рамките на месец състоянието на лицето ми успя да се подобри след употребата на крема. Моята кожа е чувствителна към всякакъв вид замърсяване, а на всичкото отгоре е мазна и с широки пори, така че проблеми се получават лесно и за съжаление често. Страдам най-вече от акне и комедони, макар и с локален характер, но възстановяването на кожата ми отнема месеци.

Кремът използвам ежедневно сутрин и вечер. Трябва да призная, че през летния сезон драстично намалих носенето на грим и най-вече на ФДТ, коректор, пудра и прочие и не бих отрекла, че и това е спомогнало за подобряването на кожата ми. Както казах и в предишната публикация, използвам и кремчето локално – върху пъпка или зачервяване и до следващия ден има значително подобрение. Определено има антибактериални свойства. Вече в предишната публикация го сравних с крема на La Roche-Posay Effaclar Duo, но при мен не е толкова изсушаващ кожата, колкото този на La Roche.

Закупих продукта от аптеки „Ремедиум“, но съм го срещала и в Елитис. Предполагам и в други аптеки е наличен. Интересното при него е, че няма млечната консистенция на крем за лице, а е по-скоро като мас, вазелин или нещо подобно с по-гъста консистенция. Попива изключително бързо и матира кожата за целия ден. Според мен за момичета с мазна кожа е подходящ и за основа за грим.

Консистенция и цвят на крема
Кремът за лице на Thalloderma за мазна, смесена и проблемна кожа се предлага в тубичка от 50 мл. При отварянето на тубичката има защитно покритие, с което се гарантира, че никой не го е пробвал преди вас. Кремът съдържа един куп прекрасни неща за кожата – конкрет от лавандула, конкрет от роза дамасцена, алантоин, растителен глицерин, пчелен восък, урея и витамин Е. Не съдържа парабени и минерални масла.

Действието му, както е описано на опаковката, е следното: „Овлажнява кожата без да я омазнява. Нормализира мастната секреция, стяга порите, възстановява и поддържа хидро-липидния й слой. Оказва пречистващ и успокояващ за кожата ефект. Действа антиоксидантно – неутрализира свободните радикали, предизвикващи нейното преждевременно стареене. Стимулира метаболизма и обновяването на клетките на епидермиса. Изглажда, омекотява и матира кожата. Възстановява еластичността и тургора й.“ Изпитано на свой гръб – потвърждавам, че производителят си изпълнява обещаното.

Съдържанието на крема
Много се радвам, когато успея да намеря български продукт, който да е с такива качества. Като почитател на българските козметични продукти смея да твърдя, че кремчето по нищо не отстъпва и на чуждестранната козметика. Изключително бюджетен и с тези качества със сигурност е силно предпочитан от мен.

Вие попадали ли сте на подобен български продукт?


Целувки,

Hris

1 коментар:

  1. Ползвала съм един крем на фирмата за мазна кожа, но беше с доста тежка консистенция и изобщо не ми матираше кожата.И ароматът не ми хареса.Този може би е друг и бих му дала шанс някой ден :)

    ОтговорИзтриване