петък, 9 август 2019 г.

REVIEW: Bio Beaute by Nuxe детоксикиращ флуид и околоочен крем


Здравейте, прекрасни!

В днешно време всички продукти, върху които пише "детокс" силно ни привличат, заради условията, в които живеем и все повечето предизвикателства, които срещаме, за да поддържаме кожата си чиста и здрава. Поради този факт дойде време да ви разкажа за два детоксикиращи крема на Nuxe Bio Beaute, които купих в комплект преди няколко месеца и ползвам ежедневно оттогава насам. Бяха промоционален пакет, който открих в аптека Ремедиум и с голямо желание исках да тествам. Но въпреки изчистеният състав и обещаващо действие, съм със смесени чувства относно техните качества и комфорт на употреба. Вижте по-долу защо!


Както казах, промоционалният комплект на кремовете от детоксикиращата серия на Bio Beaute, купих от аптека Ремедиум на цена от около 25 лв. В него се съдържат детоксикиращ флуид за лице 40 мл и детоксикиращ околоочен крем 15 мл. Реално купувате комплектът на цената на един от продуктите в него. Доста добра сделка. Тези продукти са определени като подходящи за нормална и комбинирана кожа - подходящи за моя тип кожа. И двата съдържат портокалова вода и пулп от ацерола, които имат детоксикиращи и озаряващи кожата свойства. 

Bio Beaute Detox Fluid Anti-Pollution and Radiance-Enhancing представлява флуидът за лице. Той обещава да предпази кожата от замърсяване, благодарение на съдържащия се в него екстракт от листа на мирта и да възвърне нейния здрав, озарен и свеж вид. Флуидът се състои от 98,9% натурални съставки. Не съдържа парабени и не е комедоногенен (това мога да потвърдя). Формулата му е лека, немазна и кадифена. Има лек прасковен нюанс, който подпомага изглаждането тена на лицето. Ухае приятно и ненатрапващо. Харесва ми фактът, че е в тубичка, за да няма замърсяване на продукта.


Нужно е малко количество, за да покрие лицето и смятам, че е доста икономичен. При мен попива малко бавно и не изцяло. За съжаление тук идва и основното ми притеснение по отношение на неговата формула - тъй като не попива изцяло в кожата, много много лесно се получава кир ефект. Експериментирах с количеството и поредността на нанасяне на продуктите, но този ефект винаги е там и ми създава много проблеми с грима. Усещам го през целия ден - просто не застава добре на моята кожа и не попива.

Отляво - околоочен крем, отдясно - флуид
Въпреки този дискомфорт забелязах положителни промени в състоянието на моята кожа след редовна употреба на флуида. Кожата е доста добре хидратирана. Изглежда много по-здрава, озарена, свежа и хидратирана. Тенът ми значително се изравни, въпреки наличието на някои белези от акне. В това отношение съм доволна от резултатите. Дали е успял да предпази кожата ми от замърсяване, не мога да съм напълно убедена, тъй като това е многофакторен аспект. Със сигурност мога да кажа, че флуидът е некомедоногенен. 

Bio Beaute Detox Eye Cream Radiance-Enhacing and Anti-Dark Circles е околоочният крем за очи. Количеството от 15 мл е стандартно за околоочен крем. Активните му съставки са идентични с тези на флуида - портокалова вода, пулп от ацерола и листа от мирта. Околоочният крем обещава да изсветли и намали тъмните кръгове под очите, да изглади околоочната зона и да й придаде озарен и отпочинал вид.


Околоочният крем е в опаковка с помпичка, с която срещнах малко проблеми. Отворът й е плосък и тесен и много лесно се "задръства" от засъхнал околоочнен крем и трябва да се почиства след всяка употреба. Кремът има също прасковен цвят, но доста по-наситен от флуида за лице. Съдържа и фини златни частици, които предполагам имат за цел да допринесат за озаряването на околоочната зона. Формулата му е гъста, но лека. Не е мазен, но отново попива малко трудно в кожата. Ухае идентично като флуидът за лице.


И с този продукт имам проблем с появата на кир ефект. Не попива изцяло в кожата, застава върху нея и много лесно създава кир ефект. Златните частици, вложени във формулата, не успяват да се разтворят или разнесат в голям процент от случаите и са видими върху кожата. От него също имам видими резултати по-отношение на часично изсветляване и замаскиране на тъмните кръгове под очите, както и изглаждане и хидратация на кожата. Но не мога да се доверя на формулата на продукта - налагало ми се е да го премахна изцяло, за да мога да се гримирам и да нанеса продукт над него.

В заключение ще кажа, че обещаните ефекти от Bio Beaute Detox Fluid Anti-Pollution and Radiance-Enhancing и Bio Beaute Detox Eye Cream Radiance-Enhacing and Anti-Dark Circles с редовна употреба са видими по отношение на по-здрав вид на кожата, озаряване, хидратация и чистота. Но формулата им за мен е наистина некомфортна. Не мога да разчитам на тях, когато става дума за трайност на грима ми, а и дори в случаите, когато не съм гримирана - все още усещам продукта върху кожата. Затова в този ред на мисли ще изхабя тези опаковки, но лично аз не бих повторила покупката им. Срещала съм мнения на момичета, които са доволни от формулата им и няма поява на кир ефект, но при мен той е основната причина, поради която не бих взела флуида и околоочния крем отново.


А вие опитвали ли сте някой от двата продукта или някой друг от Bio Beaute? Срещали ли сте такива проблеми с някой продукт?



Ако желаете да споделите нещо с мен, не се колебайте да ми пишете тук, във Фейсбук или в Инстаграм!


Целувки,

Hris





Няма коментари:

Публикуване на коментар