четвъртък, 18 април 2019 г.

REVIEW: PUREDERM шийт маски - авокадо, зелен чай и въглен


Здравейте, прекрасни!

Споменавала съм ви неведнъж, че ужасно много обичам маските за лице - шийт, почистващи, подхранващи, ексфолиращи, домашни, ВСИЧКИ! За мен те са основна част от грижата ми за кожата и се старая поне 2-3 пъти в седмицата да правя маска на лицето, защото разликата след употребата им се отплаща след време. 

В днешното ревю искам да ви покажа 3 нови маски на корейската марка PUREDERM, която много харесвам. Използвала съм доста от техните маски и пачовете за очи и останах доволна от тях. PUREDERM предлагат голямо разнообразие от маски за лице, както шийт, така и за мазане и аз винаги гледам да съм заредена с поне няколко от техните маски. Ценовият им диапазон е доста достъпен - от около 2 до 6 лв., като можете да ги откриете в по-големите аптеки и магазини Елитис. Моите са закупени от Елитис - там намирам асортиментът на марката за най-голям.


Общото между трите нови маски на PUREDERM е, че са колагенови. Аз открих три разновидности от тях в Елитис и взех за проба и от трите - с авокадо, със зелен чай и с въглен. Всяка от тях има различно предназначение и да ви кажа честно останах доволна и от трите. 

Ще разпознаете шийт маските по симпатичните обли опаковки. Цената им е около 2 лв., като искам да подчертая, че маските са супер напоени с есенция. След като извадя маската от опаковката, изливам в ръка останалото количество есенция в ръка и нанасям върху шията и деколтето. Нямат неприятен аромат - той е лек и деликатен. Шийтът е мек, не много дебел и залепва много добре по лицето. Материалът му е комфортен, като позволява да го наместите добре върху лицето си. Аз ги задържам поне 20 минути, а през това време няма разместване на маската. Ако разполагате с дермаролер, можете да го използвате направо върху маската за получаване на по-голям ефект от нея.

Ето информация относно характеристиките на всяка една от маските и впечатленията ми от тяхното действие:

PUREDERM колагенова шийт маска с авокадо


Маската с авокадо е подхранваща и ревитализираща. Съдържа истинско авокадо, за да възвърне свежия и жизнен вид на лицето. От трите най-много харесах тази. Остави кожата ми много мека и освежена, като усещането се задържа през деня. При тази маска усетих леко гъделичкане след поставянето й, но отшумя без да остави раздразнение. След премахване на маската, остава филм от есенцията, но не е неприятно. Аз я оставих да попие изцяло през деня.



PUREDERM колагенова шийт маска със зелен чай


Маската със зелен чай е хидратираща и съживяваща. Отново след премахване на маската, останалата есенция леко лепне, но постепенно попива в кожата. След нея тенът е изравнен, кожата е успокоена, хидратирана и освежена. Има леко plump ефект, не като щипещо усещане, предполагам е от хидратиращите й качества. Тази маска направих вечерта и след нея не сложих нощна грижа, беше достатъчно хидратираща.



PUREDERM колагенова шийт маска с натурален въглен


Единствено тази маска от трите беше с черен шийт и есенцията й не е прозрачна. Имайте предвид, защото може да боядиса дрехи. Маската е почистваща, стягаща порите и освежаваща. Напоена е с натурален въглен от бамбук, който улавя и премахва замърсяванията по кожата. От трите маски тази беше най-малко лепкава след премахване. Имаше почистващ ефект, както и моментално стягане на порите. Не мога да я определя от веднъж за супер ефективна, предполагам би имала ефект в почистването на лицето в по-дългосрочен план след няколко ползвания. Не смятам, че е нещо незаменимо, тъй като на пазара има вече доста почистващи маски с въглен.


В заключение ще кажа, че маските на PUREDERM оправдаха очакванията ми. За цената си смятам, че са много добра алтернатива, ако си падате по корейските шийт маски. Аз със сигурност ще  повторя някои от тях при следващото ми посещение в Елитис.


А вие пробвали ли сте някоя маска на PUREDERM? Останахте ли доволни?


Целувки,

Hris


2 коментара: