понеделник, 26 март 2018 г.

REVIEW: Alverde Hydro Primer


Нека за започна оттук, че въпреки, че са натурална и достъпна козметична марка, Alverde не са ми големи любимци. При техните покупки несполучливите такива вземат превес над сполучливите. Е, тази основа за лице беше спонтанна покупка и считам, че за мен се оказа и успешна такава. Надолу четете защо. J


Хидратиращата основа на Alverde закупих преди около 2 месеца на цена от около 7 лв. Стори ми се удовлетворяваща, четейки етикета й, а и исках да изпробвам такава, която не съдържа силикони в състава си.

Основата представлява тубичка от стандартното количество от 30 мл и се затваря с любимите ми капачета с щракване, за да се знае, че продуктът вътре никъде няма да ходи. При покупката на капачето има и стикер, който спира някой любопитен да рови в продукта и да го върне отново на рафта.

Текстурата на хидратиращата основа е много лека, гелообразна и водниста.  Ароматът й е алкохолен, за съжаление той присъства и в състава й. Алкохолът има свойството да изсушава кожата на лицето, затова не я считам за особено хидратираща в дългосрочен план. Основните й съставки са вода, екстракт от алое и глицерин. Само алкохолът да го нямаше щеше да е чудесно. Не съдържа синтетични консерванти.


Лесно може да се прекали с количеството на тази основа, поради леката си водна консистенция. Ако нанесете твърде голямо количество от нея върху лицето, ще има доста време да размазвате, докато попие изцяло. След като основата попие, кожата става гладка и мека. Точно това свойство ме накара да я взема, тествайки я в магазина.



Разликата между този праймър на водна основа и тези на силиконова основа се усеща и при нанасянето на грима. При силиконовите се усеща върху лицето хлъзгаво усещане, спомагайки на грима да се нанесе по-лесно и равномерно. При тази на водна основа, гримът се „захваща“ по-лесно и е с леко матиран ефект. Забелязах, че подобрява дълготрайността и добрия вид на грима през целия ден. Има някакво омазняване на кожа, но не е особено фрапиращо. Не съм усетила да ми запушва пори или да ми предизвиква акне. Понякога се получава и събиране на грим в основата на носа, когато нося очила.


Плюсове:
  •         Достъпна
  •         С натурален състав
  •         Без силикони и синтетични консерванти
  •      Икономична
  •         Омекотява и матира кожата

Минуси:
  •         Съдържа алкохол, който изсушава кожата
  •         Не създава гладката основа на лицето, която създават силиконовите основи
  •         Въпреки хидратиращите свойства, кожата ми се омазнява до известна степен


Hris

Няма коментари:

Публикуване на коментар